

 |
Lokalizacja i wskazówki dojazdu
By zapewnić komfort wszystkim gościom oraz odpowiednie zaplecze logistyczne dla naszych partnerów, Konferencję organizujemy w największym krakowskim czterogwiazdkowym centrum kongresowym Best Western Premier Kraków Hotel.
BEST WESTERN PREMIER Krakow Hotel ul. Opolska 14a, 31-323 Kraków
tel. +48 12 376 37 00, +48 801 08 02 60 fax +48 12 376 37 01
www.bestwesternkrakow.pl
Współrzędne hotelu: Google 50.090900, 19.914500, GPS N 50°05'27,2" E 19°54'52,2'' Lotnisko: 12 km do Kraków Airport Dworzec PKP: 5,5 km do dworca PKP Autostrada: 4,5 km do autostrady A4 Centrum Krakowa: 6 km do rynku głównego Jak dojadę: kliknij ten link aby przejść do mapy
Rezerwacja hotelu
- Zgłaszając udział w konferencji uczestnik ma możliwość dokonania wstępnej rezerwacji pokoju na specjalnych warunkach cenowych (pokoje rezerwowane są w hotelu Best Western Premier oraz w odległym o ok 20 metrów hotelu Efekt Express).
- Co ważne, ostateczna rezerwacja pokoju uzależniona jest od aktualnej dostępności pokoi w puli przyznanej gościom konferencji.
- Finalne potwierdzenie rezerwacji (lub informacja o braku dostępnych pokoi) zostanie przesłane na adres email podany w formularzu zgłoszeniowym w ciągu trzech dni roboczych od daty wpłynięcia zgłoszenia.
- W przypadku braku dostępnych pokoi zgłaszający uczestnictwo, w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania takiej informacji, może anulować zgłoszenie bez żadnych konsekwencji, chyba że informacja o braku pokoi była ogłoszona przez organizatora (w szczególności na stronie internetowej konferencji) przed datą przesłania formularza zgłoszeniowego.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14:00 do godziny 12:00 dnia następnego. Specjalne ceny pokoi wynoszą: 240 złotych netto za pokój SGL (jednoosobowy) oraz 275,00 złotych netto za pokój DBL (dwuosobowy).
- Cena zawiera śniadanie oraz możliwość korzystania z parkingu hotelowego.
|