Szanowni Państwo,
w związku ze zbliżającym się V Smart Communications & Technology Forum przesyłamy niezbędne informacje organizacyjne:
-
wydarzenie odbędzie się 11 czerwca 2015, w warszawskim hotelu Marriott (Al. Jerozolimskie 65/79), w połączonych salach Bałtyk I, Bałtyk II i Bałtyk III - zlokalizowanych na 3 piętrze
-
wszelkie informacje dotyczące Forum można znaleźć pod linkiem: http://cbepolska.pl/pl/v-smart-communications-and-technology-forum.html
-
ze względu na dużą ilość Uczestników rejestracja rozpoczyna się o godzinie 8:00, a pierwszy wykład zaczyna się o godzinie 9:00
- warunkiem wstępu na Forum (oprócz uprzednio otrzymanego imiennego potwierdzenia w formie elektronicznej) jest zgłoszenie się na miejscu do stoiska recepcyjnego, imienna rejestracja oraz odbiór identyfikatorów i materiałów.
-
sesja plenarna trwa w godzinach 9:00 - 11:00
-
od godziny 11:40 wykłady odbywają się dwóch salach, ponieważ w ramach programu wyodrębnione są dwa osobne bloki tematyczne
-
podczas trwania Forum organizator nie zapewnia noclegu
-
osoby zainteresowane późniejszym otrzymaniem materiałów w wersji elektronicznej prosimy o zabranie wizytówek i pozostawienie swoich danych na stoisku recepcyjnym.
-
w każdej chwili na Państwa pytania odpowiedzą nasi pracownicy dostępni na sali oraz przy stoisku recepcyjnym
-
w razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji pod poniższymi numerami telefonów:
-
obsługa polskojęzyczna: +48 795 998 236, +48 535 244 223, +48 22 82 77 12
-
obsługa w języku angielskim: +48 792 274 075, +48 535 244 255, +48 795 998 236