CBE Polska

Spis treści
Start
Program
Prelegentka
Rejestracja
pzpe5
formularz

Szanowni Państwo,

udzielanie i wykonywanie zamówień publicznych w szczególnych warunkach związanych z wojną w Ukrainie, pandemią COVID-19 oraz nadzwyczajnym wzrostem cen i kosztów ich realizacji stwarza ogromne wyzwania nawet dla najbardziej doświadczonych uczestników rynku zamówień publicznych. Zapraszamy państwa na kolejne szkolenie, na którym wskażemy jak wzorcowo realizować procedury zamówień publicznych - w nowym otoczeniu rynkowym i regulacyjnym.

Główne tematy omawiane na wydarzeniu to m.in.:
  • na jakich zasadach można aneksować umowy w sprawie zamówienia publicznego?
  • zmiany nieistotne a zmiany istotne
  • czy dopuszczalne są „zmiany” umowy w sprawie zamówienia przed jej zawarciem?
  • zmiany umowy tzw. "niskowartościowe" oraz zmiany ze względu na nieprzewidziane okoliczności
  • problemy praktyczne w dokumentowaniu wpływu okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, wojną w Ukrainie oraz wzrastającą inflacją na należyte wykonanie umowy w sprawie zamówienia publicznego w kontekście dochodzenia zwiększenia wynagrodzenia lub przedłużenia czasu na ukończenie;
  • możliwość wykorzystania klauzul przeglądowych oraz przepisów dotyczących zmian umowy ze względu na nieprzewidziane okoliczności i tzw. zmian bagatelnych;
  • problemy z adekwatnością klauzul waloryzacyjnych wskazanych w SWZ (określoność i efektywność klauzuli waloryzacyjnej; limit dopuszczalnej waloryzacji, etc.)
  • dopuszczalność umownej zmiany (waloryzacji) wynagrodzenia wykonawcy w kontraktach niezawierających klauzuli waloryzacyjnej w świetle przepisów prawa zamówień publicznych
  • praktyczne problemy w dochodzeniu zmiany (podwyższenia) wynagrodzenia w oparciu o nadzwyczajną zmianę stosunków – tzw. klauzula „rebus sic stantibus”
Szkolenie przeznaczone są głównie dla:
  • pracowników działów zamówień publicznych, sprawujących nadzór nad procedurami zamówień publicznych w jednostce,
  • kierowników jednostek,
  • członków komisji przetargowych,
  • pracowników różnych działów odpowiedzialnych za szacowanie i opis przedmiotu zamówienia – również w przypadku zamówień do 30 000 euro
  • wykonawców zainteresowanych pozyskaniem wiedzy praktycznej,
  • osób kontrolujących zamówienia publiczne,
  • kadry informatycznej odpowiedzialnej za wdrożenie elektronizacji zamówień publicznych w jednostce,
  • innych osób zainteresowanych poszerzeniem, uaktualnieniem swojej wiedzy na temat zamówień publicznych w praktycznym stosowaniu.


Szkolenie będzie realizowane w formule online - w czasie rzeczywistym:
  • podczas szkolenia będziecie Państwo widzieć zarówno prezentację jak również samego trenera,
  • otrzymacie Państwo materiały, na podstawie których trener prowadzi wykład,
  • będziecie Państwo mieli możliwość zadawania pytań trenerowi bezpośrednio poprzez wbudowany mechanizm czatu,
  • w trakcie szkolenia trener będzie uwzględniał czas na przerwy,
  • przed szkoleniem otrzymacie Państwo od nas mail z instrukcjami, w tym link, który pozwoli uczestniczyć w szkoleniu,
  • przed szkoleniem otwieramy „wirtualny pokój szkoleniowy”. W tym czasie jesteśmy do Państwa dyspozycji w celu sprawdzenia połączenia do szkolenia,
  • po zakończonym szkoleniu nie będzie możliwości odtworzenia jego przebiegu w postaci filmu - to szkolenie w czasie rzeczywistym tak jak stacjonarne
Wymagane jest :
  • komputer ze stabilnym podłączeniem do Internetu,
  • przeglądarka internetowa (preferowany Firefox, Chrome),





Joomlart